Hehe, forskjell på å væra sinna og Ærlig...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tjukken`s Db-Panda.
Collapse
X
-
Originally posted by klovnster View Postsvært så sinna vi var i dag da
Er i bunn og grunn ikke ment så personlig, men som jeg skriver, han svarer ikke akkurat pent selv heller til tider. Så han har lagt lista litt selv...
Men men..
Street A 151 dB
NM 07 Champion
Memphis Caraudio MOJO 4 KW
Atomic APX 12"
TEAM RE-LOUD
DreamTm.no
Comment
-
Originally posted by Techpoint View PostNei, men så har jeg aldri sagt at jeg skal spille drithøyt heller
Ville jeg spillt 162-163dB+ kunne jeg jo bare kjøpt utstyret til det og putta i bilen Men jeg gidder ikke ofre så mye penger og fritid på noe som opptar så lite tid ellers i livet mitt
Hva de spiller i team lydtrykk osv er jo opp til de, jeg har fikset utstyr, og ikke lagt i vei om hvem som skal spille hvor høyt i hvilken klasse
Men selvfølgelig er jo moro om dere spiller høyt, ikke sånn ment, spiller jo ingen rolle for meg, for jeg deltar i Bassrace og da spiller det ingen rolle åssen anlegg man har
Man bør jo ha utstyr som holder når du kjører bassrace da ergo ha bra nok utstyrTeam Re-Loud
Nm-mester 2008, Street A 155,5dB
B2, Atomic
Comment
-
Originally posted by yosh_jt View Post-
Sorry Zetec. har nå sett gjentatte poster som du kommenterer og rakker ned på andre gjennom de siste årene, så er på tide du får igjen litt
Og faktum er, det jeg skriver, er neimen ikke langt fra sannheten heller.
Og så stopper jeg diskusjonen der, jeg kunne komme til å være ærlig sjøl...
Comment
-
Originally posted by Techpoint View PostVis gjerne til poster hvor jeg rakker ned på andre...
Og så stopper jeg diskusjonen der, jeg kunne komme til å være ærlig sjøl...
Men du vet godt nok selv at du ikke alltid svarer like høflig og respektfullt inne på div forum. dette kan nok flere bekrefte.
Er bare å være ærlig det, gutt. har da vært det selv, så da må jeg da pent tåle at andre er det.
God kvæld i stuggun.
Street A 151 dB
NM 07 Champion
Memphis Caraudio MOJO 4 KW
Atomic APX 12"
TEAM RE-LOUD
DreamTm.no
Comment
-
Jaja, lykke til med letingen, tror jeg må ha hatt en utrolig dårlig dag om jeg har vært veldig uhøflig eller rakket ned på noen..
Jeg er dog rett frem og sier meninger, og det blir jo seff diskusjoner utav det hvis folk er uenig, og det er jo greit..
Men jeg sitter ikke her å rakker ned på noen såvidt jeg kan se..
Men nok off topic i tråden her, har du noe mer du ville si så har vi pm funksjonen på forumet
Blir moro å følge med på alle mann i årets sesong
Comment
-
Da var vi ferdige med OT for en stund kanskje...
Det jobbes litt i Panda`n om dagen...deksler på dørene er "bråbygd" og lakkert, + litt annet småtteri er gjort...
Bilder kommer...TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 01 . 06 . 07 .08 .11. 12.13.
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
Comment
-
Her kommer det noen bilder av det som har skjedd i det siste...
Deksel...3mm kryssfiner..
Dit skal det deksel.
Dekselet lakkert med svart lakk fra Esso`n...
Blank å fin...
Dekselet ligger på tørk på Terra`nTEAM RE-LOUD
Comment
-
Dekselet ferdig tørket og montert...
begge sider bak er ferdig med deksel...
Jeg (tjukken) er fornøyd med dagens økt...
Måtte feire at dekselene var ferdige...
Solo og skolebrød er en fin kombinasjon...
Kommer kanskje mere bilder senere i kveld, hvis det blir gjort noe mere..TEAM RE-LOUD
Comment
-
Må da si at skolebrød og Cola er en bedre kominasjon, men Solo er kanskje ikke så galt det heller... Må prøves.
Kanskje vi sees på Rudskogen da
Comment
-
Comment